Missä kirjastoissa on asianajajapäivystys? Muissa kuin Töölössä? Onko muita paikkoja mistä kysyä neuvoja ilmaiseksi?

Kysytty

Missä kirjastoissa on asianajajapäivystys? Muissa kuin Töölössä? Onko muita paikkoja mistä kysyä neuvoja ilmaiseksi?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastoista maksutonta neuvontaa oikeudellisissa asioissa saa Töölön kirjaston lisäksi Itäkeskuksen ja Ison Omenan kirjastoissa, sekä Vantaan Myyrmäkitalossa. Päivystystä on myös joillakin muilla paikkakunnilla eri puolella Suomea. Paikat ja ajat löytyvät Asianajajaliiton sivuilta:

https://asianajajaliitto.fi/tapahtumakalenteri/asianajajapaivystys/

.