Missä kirjassa on julkaistu Kirsi Kunnaksen runo Mehiläinen (Raitava paita. Vyötärö kaita. jne)? Tarvitsisin lähdetietoihin, mutta en löydä, missä kirjassa tuo…

Kysytty

Hei,
missä kirjassa on julkaistu Kirsi Kunnaksen runo Mehiläinen (Raitava paita. Vyötärö kaita. jne)? Tarvitsisin lähdetietoihin, mutta en löydä, missä kirjassa tuo on julkaistu.

Vastaus

Vastattu

Kirsi Kunnaksen runo Mehiläinen, joka alkaa juuri noilla sanoilla, sisältyy mm. teokseen Tiitiäisen tuluskukkaro (WSOY, 2000, s.29). Runo on julkaistu myös teoksissa Tapahtui Tiitiäisen maassa (2004) ja Tiitiäisen runokirja (2018).

Lastenrunoja hakemisto 2 (toim. Mervi Koski, BTJ kirjastopalvelu, 2004)

https://finna.fi/