Otsikko
Minun pitäisi silputa aikamoinen määrä tärkeitä papereita. Asun Herttoniemessä Helsingissä. Löytyyköhän lähialueelta sellaista kirjastoa, jossa olisi silppuri?

Kysytty

Minun pitäisi silputa aikamoinen määrä tärkeitä papereita. Asun Herttoniemessä Helsingissä. Löytyyköhän lähialueelta sellaista kirjastoa, jossa olisi silppuri?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä on kolme kirjastoa, joissa on paperisilppuri asiakkaiden käytössä. Ne ovat Kannelmäki, Pohjois-Haaga ja Töölö. Ihan lähialueellasi ei siis valitettavasti ole kirjastoa, jossa on paperisilppuri.

Helmetistä voit hakea kirjastoa palvelun perusteella:

https://helmet.finna.fi/OrganisationInfo/Home