Otsikko
Minun pitäisi saada käsiini Kotimaa-lehden numero vuodelta 1994. Kyseessä on lehti, jossa on julkaistu Helsingin yliopiston teologiseen tiedekuntaan 1994…

Kysytty

Minun pitäisi saada käsiini Kotimaa-lehden numero vuodelta 1994. Kyseessä on lehti, jossa on julkaistu Helsingin yliopiston teologiseen tiedekuntaan 1994 hyväksytyt opiskelijat. Löytyykö mistään noin vanhoja Kotimaa-lehtiä?

Vastaus

Vastattu

Lehteä voi käydä lukemassa Kansalliskirjastossa mikrofilmiltä. Mikrofilmejä voi lukea kirjaston Pohjoissalin lukulaitteilla. Kotimaa-lehden mikrofilmit täytyy tilata etukäteen. Tilauksen voi lähettää osoitteeseen kk-palvelu@helsinki.fi. Tilatut mikrofilmit odottavat asiakkaan nimellä varattuna Pohjoissalin hyllyssä. Tilattu filmi saapuu noin 2 päivässä.

Kansalliskirjasto on auki maanantaista perjantaihin klo 9-17. Jos et ole aiemmin käyttänyt mikrofilmilukulaitteita, paikalle kannattaa saapua klo 10 ja 17 välisenä aikana, jolloin kirjaston neuvonta on auki ja voit pyytää apua laitteiden käyttöön. Kansalliskirjaston osoite on Unioninkatu 36.

https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/info