Minulta löytyy keltainen kirkes kirjastot -kirjastokortti jota käytin viimeksi yläasteella (päättyi 2010) Mäntsälässä. Olen muuttanut Kirkkonummelle lähes 2…

Kysytty

Minulta löytyy keltainen kirkes kirjastot -kirjastokortti jota käytin viimeksi yläasteella (päättyi 2010) Mäntsälässä. Olen muuttanut Kirkkonummelle lähes 2 vuotta sitten eli en varmaan voi käyttää korttia täällä. Pitä kortille pitäisi tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tervetuloa Kirkkonummen kirjaston asiakkaaksi. Ota henkilöpaperit mukaan ja tule kirjastoon niin tehdään sinulle kirjastokortti. Jos et enää käytä KIRKES-kortiia voit ilmoittaa Mäntsälän kirjastoon että ne poistavat sinut rekisteristä.