Minulta loppuu taiteen perusopetus ja voisin pitää loppunäyttelyä. Haluaisin näyttää jonkun verran töitä. Löytyisikö helsingin kirjastoista sellainen tila joka…

Kysytty

Hei,
Minulta loppuu taiteen perusopetus ja voisin pitää loppunäyttelyä. Haluaisin näyttää jonkun verran töitä. Löytyisikö helsingin kirjastoista sellainen tila joka olisi vapaana kevällä 2022, ei toukokuussa, tai sen jälkeenkin. Voin lähettää kuvia työstäni jos siihen on tarvetta.

Vastaus

Vastattu

Käy lähikirjastossasi henkilökohtaisesti kyselemässä, mitä siellä ehdotetaan. Tällä hetkellä mihinkään kirjastoon ei ehkä saa laittaa töitään esille, mutta tulevaisuudessa varmaankin taas.