Otsikko
Minkä arvoinen 10 pennin kolikko vuodelta 1866 on tällä hetkellä?

Kysytty

Minkä arvoinen 10 pennin kolikko vuodelta 1866 on tällä hetkellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Suomen rahahinnasto 2005" muistuttaa johdannossaan, että rahan hintaan vaikuttaa suuresti sen kunto. Keskimääräinen hinta vuoden 1866 10 pennin kolikolle on 2 euroa, erityisestä virhepainamasta 10.