Otsikko
Minulle on tulossa varattu kirja. Oulunkylän kirjaston remontin takia kirja on tulossa Vallilaan. Nyt kun Oulunkylä on avattu, voinko saada kirjan sinne…

Kysytty

Hei, minulle on tulossa varattu kirja. Oulunkylän kirjaston remontin takia kirja on tulossa Vallilaan. Nyt kun Oulunkylä on avattu, voinko saada kirjan sinne. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Toinen varauksesi on näköjään jo saapunut Vallilaan noudettavaksi, joten sitä ei valitettvasti enää voi siirtää Oulunkylään. Varauksen noutopaikkaahan voi vaihtaa siihen asti, kun varaus lähtee matkalle alunperin valittun paikkaan, mutta ei enää sen jälkeen. Jos haluat tämänkin kirjan Oulunkylään, siitä pitäisi tehdä uusi varaus.

Toisen varauksesi noutopaikaksi olen nyt vaihtanut Oulunkylän.

Varauksien noutopaikkoja voi itsekin vaihtaa HelMet-verkkokirjaston Omat tietoni -osion kautta.