Minullaon vuoden 1934 7veljeksen painos Gallelan kuvitus,mistähän saisi hintatietoa.

Kysytty

Minullaon vuoden 1934 7veljeksen painos Gallelan kuvitus,mistähän saisi hintatietoa.

Vastaus

Vastattu

Antikvariaattien nettisivuilla kyseistä teosta on myynnissä hintaan 10-25 euroa, kunnosta riippuen. Yleensä he ostavat teokset noin puolella myyntihinnasta eli noin 5-17 euroa lienee realistinen arvio, mikäli antikvariaatti teoksen ostaa. Kiven teoksia on yleensä hyvin tarjolla, joten aina antikvariaatit eivät niitä ota myytäväkseen.