Otsikko
Minulla on vanha kirjastokortti, vuodelta 1996. Tunnuslukuni kyllä muistan, mutta mistä löydän kirjastokortin numeron?

Kysytty

Minulla on vanha kirjastokortti, vuodelta 1996. Tunnuslukuni kyllä muistan, mutta mistä löydän kirjastokortin numeron?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin numero on pitkä numerosarja (14 numeroa), joka alkaa kakkosella ja jonka perässä on vähintään neljä nollaa. Tällä hetkellä on vielä käytössä kolmea eri korttityyppiä ja kahdessa kortin numero on alalaidassa, yhdessä (oranssi-valkoisessa) numerosarja on ylälaidassa.