Otsikko
Minulla on vain yksi kopioitu artikkeli kirjasta jossa esiteltiin kuuluisten naiskirjailijoiden teoksia. Tekijöinä oli kaksi suomalaista naista ja kirja…

Kysytty

Hei!
Minulla on vain yksi kopioitu artikkeli kirjasta jossa esiteltiin kuuluisten naiskirjailijoiden teoksia. Tekijöinä oli kaksi suomalaista naista ja kirja mielestäni 1990-luvulta. Artikkeli joka minulla on, käsittelee Saganin romaania Tervetuloa ikävä.

Vastaus

Vastattu

Kirja voisi olla Päivi Tapolan Äitini puutarhassa : polkuja naiskirjallisuuteen (Kääntöpiiri, 2002). Sivuilla 227–229 on Françoise Saganin Tervetuloa, ikävä -romaania käsittelevä kirjoitus. Tapolan lisäksi kirjaa ovat olleet toteuttamassa Sara Heinämaa (jälkisanat) ja Terhi Hannula (kirjallisuusluettelo).