Otsikko
Minulla on taulu, tai taidelaatta, taiteilija Heljä Liukko-Sundström. Taulu on samanlainen kuin teos Punainen tupa ja perunamaa, mutta tauluni talo on…

Kysytty

Hei!
Minulla on taulu, tai taidelaatta, taiteilija Heljä Liukko-Sundström. Taulu on samanlainen kuin teos Punainen tupa ja perunamaa, mutta tauluni talo on valkoinen. En löytänyt netistä vastaavaa. Onko tämä väärennös, värivikainen, vai onko näitä oikeastikin erivärisiä tehty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Antikvariaatti.net sivuston yhteyshenkilö vastasi, ettei osaa vastata kysymykseen. Mahdollisesti vastauksen kysymykseen voi saada ottamalla yhteyttä taiteilijaan, http://www.helja.fi/