Minulla on seuraavanlainen lapsuuden biisi hukassa Kappaletta soitettiin aikoinaan paljon radiossa (Taisi olla Radio Novalla) ja kun en tuolloin osannut enkkua…

Kysytty

Moi!

Minulla on seuraavanlainen lapsuuden biisi hukassa

Kappaletta soitettiin aikoinaan paljon radiossa (Taisi olla Radio Novalla) ja kun en tuolloin osannut enkkua, muistan sanoista vain sen miltä ne minusta kuulostivat suomeksi eli osa meni näin "kama laudei kama kama rytmi". Kappale oli englanninkielinen.

Kappaleessa lauloi nainen ja siinä kuului myös " titititti tiiti tiiti titititti tiiti tiiti" kuuloinen melodia varmaankin tehty kosketinsoittimella. Kappaleen musiikki ei ollut Eurodance tyylistä "jumputusta" vaan rauhallisempaa.

Kyseessä ei ole lastenlaulu ja kappale on julkaistu todennäköisesti 1990 tai 2000 vuosikymmenillä kuitenkin ennen vuotta 2007.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Titiyo-nimisen ruotsalaisen artistin Come Along -kappale, joka on julkaistu vuonna 2001 samannimisellä albumilla.

Kappaleen voi kuunnella Youtubessa osoitteessa https://www.youtube.com/watch?v=yLsVGwNWOA4