Minulla on oma kirjastokortti tunnus hukassa, yleensä siis katson tunnukseni kirjastokortista ja nyt kortti on muualla kuin minä. Miten voisin selvittää oman…

Kysytty

Hei,

Minulla on oma kirjastokortti tunnus hukassa, yleensä siis katson tunnukseni kirjastokortista ja nyt kortti on muualla kuin minä. Miten voisin selvittää oman tunnukseni?

Vastaus

Vastattu

Tietosuojasyistä saat tietoosi oman kirjastokorttisi numeron ainoastaan kirjaston asiakaspalvelusta henkilötodistusta vastaan.

Jatkoa ajatellen suosittelen lataamaan Helmet-kirjastojen Taskukirjasto-sovelluksen mikäli omistat älypuhelimen. Näin sinulla on aina kirjastokorttisi numero ja viivakoodi mukanasi. Sovellukseen kirjaudutaan kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla.

Taskukirjasto: https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Taskukirjasto/Taskukirjasto(3547)