Otsikko
Mistä voisin löytää John Cage-nimisen säveltäjän kappaleen 3´44 cd:llä?

Kysytty

Mistä voisin löytää John Cage-nimisen säveltäjän kappaleen 3´44 cd:llä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onkohan kysymyksessä John Cagen "hiljainen kappale" 4'33 (vuodelta 1952)? Tämä kappale löytyy ainakin cd-levyltä A chance operation : the John Cage tribute (c1993). Äänitteellä on John Cagen sävellyksiä sekä hänelle omistettuja kappaleita. Cagen kappale 34'46.776 for a Pianist (vuodelta 1954) löytyy levyltä Music for five (p1991). Levyllä on myös 4'33 (nro 2).