Minulla on kirjasto kortti, mutta sivu näyttää että sen numero on virheellinen kun koitan kirjautua sisään

Kysytty

Minulla on kirjasto kortti, mutta sivu näyttää että sen numero on virheellinen kun koitan kirjautua sisään

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kirjastokorttisi numero ei oikein voi olla virheellinen, mutta nelinumeroinen pin-koodisi voi olla. Sen saat vaihdettua unohditko tunnuslukusi -toiminnon avulla, jos olet ilmoittanut kirjastokorttisi tietoihin sähköpostisi. Uuden pin-koodin saat käymällä lähimmässä kirjastossa ja näyttämällä kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.

Toisaalta kirjastokortissasi voi olla  tekijä, joka estää sen käytön. Olet esim.  täyttänyt 18 vuotta tai joku kirja on yli neljä viikkoa myöhässä. Nämä asiat selviävät vain käymällä kirjastossa.