Minulla on Helmet kirjastokortti vuodelta 2014 / 04. Asetin sen silloin "toimintakuntoon", mutta en ole käyttänyt sitä sen jälkeen. Nyt kokeilin varata kirjaa…

Kysytty

Hei

Minulla on Helmet kirjastokortti vuodelta 2014 / 04.
Asetin sen silloin "toimintakuntoon", mutta en ole käyttänyt sitä sen jälkeen.
Nyt kokeilin varata kirjaa netin kautta, mutta en pääse edes uudistamaan salasanaani. Onko nyt voinut käydä niin että se on poistettu käytöstä? Siinä on numerosarja joka alkaa 2 0000 02082...

Vastaus

Vastattu

Hei

Olet lähettänyt kysymyksesi Kirkkonummen kirjastoon, joka ei ole kuulu Helmet-kirjastoihin, joten en voi vastata kysymykseen onko korttisi  poistettu käytöstä vai ei. Kehotan sinua ottamaan yhteyttä johonkin Helmet.kirjastoon. Jos haluat varata Kirkkonummen kirjaston kokelmasta kirjoja sinun tulee käyttää Kirkkonummen kirjaston korttia.