Otsikko
Minulla on 2021 joulupostimerkkejä, mikä merkki pitää ostaa lisää?

Kysytty

Minulla on 2021 joulupostimerkkejä, mikä merkki pitää ostaa lisää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joulutervehdyksen postimerkki julkaistaan ikimerkkinä. Tämän vuoden joulumerkkejä voi siis käyttää myös seuraavina vuosina ja vastaavasti viime vuoden joulumerkit käyvät maksuksi tänä vuonna. Joulumerkeissä lumihiutale-symboli kertoo, että kyseessä on ikimerkki. Joulun 2021 ikimerkki oli Punatulkku ja merkin hinta oli 1,30 €.

Lähde: https://www.kaikkipaketissa.fi/2016/11/joulupostimerkit-2016-ja-jouluko…