Minua on jäänyt vaivaamaan, mikä on Öljylinnun luola Venezuelassa? Olin kerran kesätöissä lajittelemassa esitteitä eräässä firmassa. Silmiini sattui jonkun…

Kysytty

Minua on jäänyt vaivaamaan, mikä on Öljylinnun luola Venezuelassa? Olin kerran kesätöissä lajittelemassa esitteitä eräässä firmassa. Silmiini sattui jonkun matkanjärjestäjän esite Venezuelaan suuntautuvasta matkasta. Siinä oli matkan ohjelma ja jossain vaiheessa oli vuorossa "Käynti Öljylinnun luolassa". Minkäänlaista tietoa en siitä ole koskaan nähnyt, en vaikka olen lukenut tämän matkanjärjestäjän matkoistaan tekemän kirjankin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Öljylintu on tavallinen lintu Etelä-Amerikan pohjoisosien valtioissa. Se asuu yleensä luolissa, mistä varmaankin tieto 'öljylinnun luolasta'. Enemmän tietoa öljylinnusta saat netistä vaikkapa Fast -hakupalvelusta http://www.alltheweb.com/. Hakusanaksi riittää 'oilbird'.