Otsikko
Minkälaisella haulla voisin tutustua vironkieliseen tarjontaan? Satunnaisesti olen löytänyt lähikirjastosta muutaman eri alan kirjan, mutta en osaa hakea koko…

Kysytty

Minkälaisella haulla voisin tutustua vironkieliseen tarjontaan?

Satunnaisesti olen löytänyt lähikirjastosta muutaman eri alan kirjan, mutta en osaa hakea koko tarjontaa Helmetistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitse sivun www.helmet.fi yläosasta tarkennettu haku ja laita hakusanakenttään * (eli yksi tähti-merkki). Valitse kieleksi viro. Voit myös rajata hakua jo tässä vaiheessa kirjoihin aineistosta. Kokoelma-rajoittimella voit valita aikuisten tai lasten kirjat tai kauno tai tietokirjallisuuden. Rajoittimia voi lisätä tai poistaa haun tehtyään sivun vasemmasta laidasta.