Minkä rotuisia koiria tyypillisimmin käytetään huumekoirina?

Kysytty

Minkä rotuisia koiria tyypillisimmin käytetään huumekoirina?

Vastaus

Vastattu

huumekoirat ovat usein labradorinnoutajia. Huumekoirina käytetään muidenkin rotujen koiria, ja periaatteessa se voi olla minkä rodun koira vain, kunhan rodun ja yksilön ominaisuudet sopivat työhön.