Otsikko
Minkä nimisillä kirjailijoilla on romaaneja joissa paljon rakastelukohtauksia?

Kysytty

Minkä nimisillä kirjailijoilla on romaaneja joissa paljon rakastelukohtauksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rakkausromaaneja, joissa kuvataan erotiikkaa, seksuaalisuutta ja rakastelukohtauksia on kirjoitettu paljon. Turun kaupunginkirjaston tietokannasta voit tehdä aiheeseen liittyviä hakuja rajaamalla hakuehdoiksi vain kaunokirjallisuuden ja käyttämällä asiasanoina erotikkaa ja/tai seksuaalisuutta. Tällaisella haulla löytyy mm. seuraavia teoksia:

Alanne, Outi: Neiti N:n tarina (2002)
Coelho, Paulo: Yksitoista minuuttia (2006)
Groult, Benoite: Rakastajatar (1989)
Melissa, P: Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa (2005)
Nedjma: Manteli: intiimi kertomus (2004)

Vanhempaa eroottista kirjallisuutta Turun kaupunginkirjastosta löytyy mm. seuraavilta kirjailijoilta:

Apollinaire, Guillaume: esim. Hirveä Hospodar ja nuoren Don Juanin urotyöt (1972)
Kallifatides, Theodoror : esim. Kaunis Alkibiades (1987)
Lawrence, D.H.: esim. Lady Chatterleyn rakastaja (1989)
Moravia, Alberto: esim. Kaksi naista (1958)