Otsikko
Minkä nimisiä pappeja oli Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa v. 1974?

Kysytty

Minkä nimisiä pappeja oli Hämeenlinna-Vanajan seurakunnassa v. 1974?

Vastaus

Vastattu

Hämeenlinnan pappeja olivat O. Heilimo , A.J. Mikkola ja U.H. Rihkanen, ja Vanajan S. Tolonen. Tiedot löytyvät Kirkon kalentereista vuosilta 1973 ja 1977 sekä matrikkeleista Suomen teologit ja kirkkomuusikot (1974) ja Suomen teologit 1982.