Minkä niminen Ozzy Osbournin elämänkerta on ja kuka sen on kirjoittanut? P.S. löytyykö kirjaa Kauniaisista ja Espoostakin?

Kysytty

Minkä niminen Ozzy Osbournin elämänkerta on ja kuka sen on kirjoittanut? P.S. löytyykö kirjaa Kauniaisista ja Espoostakin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ozzysta on useampikin teos, joista Sue Crawfordin kirjoittama on suomennettu:

Crawford, Sue: Ozzy. Suom. Reija Tanninen (alkuteos Ozzy - unauthorized). Johnny Kniga 2003
Shawn, Harry: Ozzy ”talking”: Ozzy Osbourne in his own words. London 2002
Conte, Robert V.: Black Sabbath : the Ozzy Osbourne years. New York 2000
Osbournes: Officially Osbourne: opening the doors tho the land of Oz. London 2002

Kirjojen saatavuuden näet HelMet aineistohaulla: http://www.helmet.fi