Minkä arvoinen on yksi markka paperirahana vuodelta 1963?

Kysytty

Minkä arvoinen on yksi markka paperirahana vuodelta 1963?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rahan arvosta on usein kysytty Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa. Aiempia kysymyksiä ja vastauksia voi selailla palvelun arkistossa os. http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.asp . Kirjoita hakusanaksi: rahanarvo.

Suomen rahojen arvohintoja voi tarkistaa kirjasta:
Suomen rahat arviohintoineen 2005 : keräilijän opas, 9. p., Suomen numismaattinen yhdistys 2004.
Sen mukaan vuoden 1963 paperimarkan arvo on 0,50 - 12 euroa kuntoluokasta ja numerosarjasta riippuen.

19 ääntä

Kommentit

Minulla on hallussani 1 FIM seteleitä (yksi markka) sarja Ö1558248 - Ö1558252. Täysin sileitä seteleitä (kuntoarvioni: erittäin hyvä)- Lisäksi 5 FIM seteli X9891421.
Mikä on hinta-arvio?