Otsikko
Minkä arvoinen on juhlaraha, jossa on vuosiluvut 1917-1967 ja siinä on viisi joutsenta ja on arvoltaan 10 markkaa?

Kysytty

Minkä arvoinen on juhlaraha, jossa on vuosiluvut 1917-1967 ja siinä on viisi joutsenta ja on arvoltaan 10 markkaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen juhlaraha on todennäköisesti Itsenäinen Suomi 50 vuotta -kolikko. Kuva rahasta löytyy ainakin nettisivulta: http://www.palmu.st/rahat/kuvia/juhlarahat/1967-itsenainen_suomi_50v-ba…
Teoksen Suomen rahat arviohintoineen 2005 mukaan rahan arvo liikkuu kolmen ja viiden euron välillä riippuen rahan kunnosta.

33 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tänä päivänä hopean arvo noin 5e jos hyvän hinnan saa niin kympillä kannattaa myidä. =)