Otsikko
MINKÄ ARVOINEN ON 50 MARKAN SETELI VUODELTA 1918 NUMERO 2199097, SETELISSÄ LUKEE: SUOMEN PANKKI MAKSAA TÄSTÄ SETELISTÄ VIISIKYMMENTÄ MARKKAA KULLASSA

Kysytty

MINKÄ ARVOINEN ON 50 MARKAN SETELI VUODELTA 1918
NUMERO 2199097, SETELISSÄ LUKEE: SUOMEN PANKKI MAKSAA TÄSTÄ SETELISTÄ VIISIKYMMENTÄ MARKKAA KULLASSA

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oppaan Suomen rahahinnasto 2005 : keräilijän opas mukaan vuoden 1918 50 markan setelin hinta vaihtelee 35 eurosta 400 euroon, rahan kunnosta riippuen. Tavallisin kunto-hinta-luokka on 75 euroa. Rahasta on myös harvinaisempi muoto.

Helsingin Numismaattisen Yhdistyksen verkkosivuilta saat yhteystietoja tahoihin, joilta saat varmempaa tietoa: http://www.hnynumis.org/