Minä kun olin pieni niin katsoin semmoista ohjelmaa missä oli mies joka meni jonnekin taloon tutkimaan sitä ja kun se menee sinne niin joku syö sen auton…

Kysytty

Minä kun olin pieni niin katsoin semmoista ohjelmaa missä oli mies joka meni jonnekin taloon tutkimaan sitä ja kun se menee sinne niin joku syö sen auton siten siellä on semmoinen outoa eläin joka syö johtoja ja muita sähköisiä tavaroita

Vastaus

Vastattu

Kyseisillä tuntomerkeillä varustettuja seikkailu-, tieteis- ja kauhuelokuvia löytyy varmasti useitakin vuosikymmenien varrelta.

Vain yksi monista vaihtoehdoista voisi olla esimerkiksi "Jurassic Park" (1993) tai jokin sen jatko-osista.

Alkuperäisessä Jurassic Park-elokuvassa jättimäinen Tyrannosaurus Rex-dinosaurus tuhoaa useampiakin henkilöautoja ja vastaavasti pienemmät sekä ketterämmät Velociraptorit mellastavat sisätiloissa pureksien kaikkea eteensä osuvaa, myös todennäköisesti sähköjohtoja.

Ehkä palstan lukijoille voi tulla lisää ehdotuksia mieleen?