Minä haluaisin saada selville erään tietyn lastenkirjan nimen, olen lukenut sitä kirjaa joskus kun olin lapsi, muistan vähän kirjan juonta, mutta en vain saa…

Kysytty

Hei! Minä haluaisin saada selville erään tietyn lastenkirjan nimen, olen lukenut sitä kirjaa joskus kun olin lapsi, muistan vähän kirjan juonta, mutta en vain saa sen nimeä millään päähäni.

Tässä kuvausta siitä juonesta: kirjassa kaksi lasta poika ja tyttö lähtivät lentämään, lentävällä keinuhevosella ja päätyivät valtakuntaan. Valtakunnassa oli kuningas ja hänellä kaksi tytärtä prinsessoja, joista toisen nimi oli Melissa. Mikähän tämä satukirja voisi olla? Kiitos jo etukäteen avustanne!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet satua. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?