Otsikko
Miltä aikakaudelta kuvan marimekkolaukku on? Malli? Minkä arvoinen laukku on?

Kysytty

Miltä aikakaudelta kuvan marimekkolaukku on? Malli?
Minkä arvoinen laukku on?

Vastaus

Vastattu

Laukun vuori on Marimekon Kippis-kangasta. Kangas on otettu tuotantoon vuonna 2008 ja sen on suunnitellut Maija Louekari. Täsmälleen samanlaista laukkua ei löytynyt mistään, mutta laukku muistuttaa muodoltaan Virva Launon suunnittelemaa Hobo 3 -laukkua vuodelta 2010, ks. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pinkin-nalkaan/3258960#gs.8zvurl

Laukkua näyttäisi olevan sen verran vähän liikkeellä, että sen arvoa ei pysty määrittelemään.