Miten saisin tietää parhaiten,onko designlaukuista tehty tutkimuksia;ulkonäöllisistä seikoista tai ostoperäisistä syistä?

Kysytty

Hei,miten saisin tietää parhaiten,onko designlaukuista tehty tutkimuksia;ulkonäöllisistä seikoista tai ostoperäisistä syistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yliopistokirjastojen yhteistietokannasta (Linda) löytyy erilaisia kirjoja ja tutkimuksia asiasanalla laukut. Linda on tällä hetkellä avoin kaikille käyttäjille ja löytyy osoitteesta http://linda.linneanet.fi/F?RN=258646508
Valitse sieltä kohta "Monikenttähaku" ja kirjoita siellä asiasanakenttään asiasanaksi laukut. Tätä kautta löytyy 57 viitettä. Jokaisesta viitteestä saat tarkemmat tiedot sitä klikkaamalla. Nämä teokset on mahdollista saada kaukolainaksi Kajaanin kaupunginkirjaston kautta.

Mikäli et saa hakua onnistumaan tai haluat jättää kaukolainapyynnön, ota yhteys pääkirjaston neuvontaan.