Otsikko
Millon tulee star wars uudet dvd levyt kirjastoon olen odottanut pitkään

Kysytty

millon tulee star wars uudet dvd levyt kirjastoon olen odottanut pitkään

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusimmat Helmet-kirjastojen Star wars -elokuvat ovat tulleet kirjastoihin vuonna 2009. Hankimme lisää, kun niitä meille myytäväksi tarjotaan. Toivottavasti näin käy pian, mutta tällä hetkellä ei tietoa myytävistä ole. Alla ensiavuksi IMDb:n (The Internet Movie Database)tiedot Star wars -elokuvista:

http://www.imdb.com/find?s=all&q=star+wars