Milloin tulee lisää suomennettuna J.R.Wardin kirjoja?Ainoa tähän asti on pimeyden rakastaja.

Kysytty

Milloin tulee lisää suomennettuna J.R.Wardin kirjoja?Ainoa tähän asti on pimeyden rakastaja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjakauppojen sivuilla on usein on ennakkotietoja tulossa olevista teoksista. Valitettavasti Wardilta löytyi vain mainitsemasi Pimeyden rakastaja.

Tulossaolevia Black Dagger Brotherhood -sarjan suomennoksia kannattaa tiedustella kirjan kustantajalta Basam Books http://www.basambooks.fi/yhteystiedot.php .