Otsikko
Milloin radiossa esitettiin kuunnelma Peter Hoegin kirjasta Lumen taju?

Kysytty

Milloin radiossa esitettiin kuunnelma Peter Hoegin kirjasta Lumen taju?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomien arkistosta löytyi tieto että Radioteatteri olisi esittänyt Peter Höegin Lumen tajun neliosaisena kuunnelmana vuonna 1996. Outi Valle vastasi sekä ohjauksesta että teoksen kuunnelmaksi sovituksesta Pirkko Talvio-Jaatisen suomennoksen pohjalta.