Otsikko
Milloin lentopallossa Suomi voitti Neuvostoliiton 3-0? Peli pelattiin silloin Jyväskylässä?

Kysytty

Hei Milloin lentopallossa Suomi voitti Neuvostoliiton 3-0? Peli pelattiin silloin Jyväskylässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen lentopalloliitosta saadun tiedon mukaan Suomi on voittanut Neuvostoliiton 3-0 Jyväskylässä 16.8.1982 ja myös Oulussa 20.4.1984 sekä Bystricassa, Puolassa 17.5.1984.