*Milloin* Jussi Raittinen on suomentanut kappaleen "Act naturally"? Siis milloin biisi "Oot ittes vaan" on ensimmäistä kertaa julkaistu, esitetty jollain…

Kysytty

*Milloin* Jussi Raittinen on suomentanut kappaleen "Act naturally"? Siis milloin biisi "Oot ittes vaan" on ensimmäistä kertaa julkaistu, esitetty jollain levyllä? Olen koettanut etsiä tietoa niistä tiedoista, joita levyistä löytyy netistä, mutta yksittäisen biisin ensimmäistä julkaisuvuotta en ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu

Hei!

"Olet ittes vaan" on julkaistu vuonna 2014 ilmestyneellä Jussi & The Boysin levyllä Kerran vielä, pojat! Kyseinen albumi löytyy Vaski- kirjastojen kokoelmista ja sen voi varata esimerkiksi verkkokirjaston kautta:

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.2976909