Otsikko
Milloin Harri Saksala oli Helsingin kaupunginvaltuuston jäsen?

Kysytty

Milloin Harri Saksala oli Helsingin kaupunginvaltuuston jäsen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Harri Saksala valittiin Helsingin kaupunginvaltuustoon vuoden 2000 kunnallisvaaleissa.

Helsingin Sanomat 23.10.2000

Vuoden 2017 kuntavaaleissa äänimäärä ei enää riittänyt jatkoon ja Saksala menetti paikkansa kaupunginvaltuustossa.

Helsingin Uutiset 11.4.2017