Otsikko
Millaisiin kysymyksiin Helmetin chat oikein vastaa? Olen kysellyt ihan vaan kirjoista mutta aina on "vaikea näin chatissa vastata" tai " kokeile "kysy" …

Kysytty

Millaisiin kysymyksiin Helmetin chat oikein vastaa? Olen kysellyt ihan vaan kirjoista mutta aina on "vaikea näin chatissa vastata" tai " kokeile "kysy" -palstalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen, jos sinulle tuli palvelustamme huono mieli. Helmet-chatissä vastataan tietysti kaikkiin sinne saapuvin kysymyksiin, mutta kaikkiin kysymyksiin ei anneta lopullista vastausta, Chat-palvelun luonteeseen kuuluu, että kysyjä varsin usein ohjataan toiseen palveluun tai esimerkiksi johonkin Helmet-kirjastoon. Chat-vastaaja ei toisaalta ehdi laatia kovin laajoja ja syvällisiä vastauksia, toisaalta haluamme myös kertoa palveluista, joista asiakas  saa varmasti hyvän vastauksen kysymykseensä. Kysymyksestäsi ei käy ilmi, mitä kysyit chatissä.  Jos olet pyytänyt esimerkiksi kirjasuosituksia, vastaaja on ehkä ajatellut, että saat paremman listan tilanteessa, jossa asiaa ehditään vähän miettiä. Chatissä kaikki tapahtuu kovin nopeasti. Voit hyvin laittaa kysymyksesi tähän palveluun. Jos sinun on mahdollista käydä kirjastossa, voit tietysti esittää kysymyksesi myös kirjaston asiakaspalvelijoille. Siellä me vastaamme kirjoja koskeviin kysymyksiin erittäin mielellämme. Kysehän on meidän tärkeimmästä tehtävästämme.