Millaisia kaunokirjallisuuteen keskittyneitä sivustoja löytyisi netistä? Sivut voisivat olla myös ruotsiksi tai englanniksi, jos suomeksi ei löydy.

Kysytty

Millaisia kaunokirjallisuuteen keskittyneitä sivustoja löytyisi netistä? Sivut voisivat olla myös ruotsiksi tai englanniksi, jos suomeksi ei löydy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netin kaunokirjallisuussivuihin voi tutustua esim. Makupalat-aihehakemiston kautta osoitteessa www.makupalat.fi. Hakemistokohdasta Taiteet-Kirjallisuus löytyy linkkejä sekä Suomen kirjallisuuteen että Maailman kirjallisuuteen ja sen kautta eri maiden kirjallisuuteen. Linkkihakemisto sisältää runsaasti linkkejä erilaisiin kirjallisuushakemistoihin.

Osoitteessa www.kirjastot.fi on Kirjallisuus-otsikon alla linkkejä kotimaisiin kirjallisuussivustoihin, kirjastojen ja kustantajien kirjailjahakemistoihin ja kirjallisuuden keskustelufoorumeihin.