Millaisia aineistoja teillä on Williamista ja Katesta? Onko esim. suomenkielisiä teoksia? Esim heidän häät kokonaisuudessaan? Kaikki ovat tervetulleita mitä…

Kysytty

Millaisia aineistoja teillä on Williamista ja Katesta? Onko esim. suomenkielisiä teoksia? Esim heidän häät kokonaisuudessaan? Kaikki ovat tervetulleita mitä aineistoa heistä on joko sillä tavalla että tekstin pitää olla suomeksi jos siinä puhutaan englanniksi tai toisin päin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-verkkokirjastosta löytyy seuraavat englanninkieliset tietokirjat:

Bullen, Annie: William & Catherine : a royal wedding souvenir / Annie Pitkin. Andover : Pitkin, 2011. ISBN 978-1-84165-358-7 (nid.)

Graham, Tim: William : HRH Prince William of Wales / Tim Graham and Peter Archer. London : Simon & Schuster, 2003. ISBN 0-7432-4857-0 (nid.)

Junor, Penny: Prince William : born to be king : an intimate portrait. London : Hodder & Stoughton, 2012. ISBN 978-1-444-72039-6 (sid.)

Kidd, Charles: A modern royal marriage : Prince William of Wales &​ Catherine Middleton. London : Simon & Schuster, 2011. ISBN 978-0-85720-685-5 (sid.)

Lloyd, Ian: Invitation to the Royal Wedding : a celebration of the engagement of Hrh Prince William of Wales to Miss Catherine Middleton. London : Carlton books, 2011. ISBN 978-1-84732-823-6 (sid.)

Lloyd, Ian: William : the people's prince. London : Pavilion, 2003. ISBN 1-86205-572-6 (sid.)

Morton, Andrew: William &​ Catherine : their lives, their wedding. London : Michael O'Mara books limited, 2011. ISBN 978-1-84317-621-3 (sid.)

Nicholl, Katie: The making of a royal romance / Katie Nicholl, London : Arrow Books, 2011
ISBN 978-1-84809-217-4 (nid.)

Orme, Alisande Healy: Kate style : chic and classic look. London : Plexus, 2011. ISBN 978-0-85965-476-0 (nid.)

Seward, Ingrid: William and Harry / Ingrid Seward. London : Headline, 2003. ISBN 0-7553-1178-7 (sid.)

Smith, Sean: Kate. London : Simon & Schuster, 2011. ISBN 978-1-84737-868-2 (sid.)

Kaipaamaasi suomenkielistä aineistoa ei Williamista ja Catherinesta valitettavasti ole lainkaan saatavana HelMet-kirjastoissa.

Voit etsiä aineistoa HelMet-verkkokirjastosta asiasanoilla "Catherine, Cambridgen herttuatar" ja "William, prinssi, Cambridgen herttua".