Otsikko
Millä muun valmistajan sytytystulpalla voin korvata oheisen Archerin valmistaman A960P (ks. kuva alta) sytytystulpan, joka käy Husqvarnan Partner B407b…

Kysytty

Millä muun valmistajan sytytystulpalla voin korvata oheisen Archerin valmistaman A960P (ks. kuva alta) sytytystulpan, joka käy Husqvarnan Partner B407b raivaussahaan/trimmeriin?

Vastaus

Vastattu

Archerin katalogin 2015 mukaan vastaava Champion-tulppa olisi DJ7Y ja vastaava NGK-tulppa BPM7F (katalogin s. 50).

https://www.pmdinternational.com.au/catalogues/archer/ARCHER%202015%20C…