Miksi tietokannan mukaan Helsingin kaupunginkirjastosta ei löydy Topeliuksen Välskärin kertomuksia??

Kysytty

Miksi tietokannan mukaan Helsingin kaupunginkirjastosta ei löydy Topeliuksen Välskärin kertomuksia??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Törmäsin samaan tilanteeseen, kun laitoin hakusanaksi Välskärin kertomukset. Tulokseksi tuli vain kokoelmasta kadonnut teos. Topeliuksen Välskärin kertomuksia löytyy kyllä useita kappaleita ja laitoksiakin ja se löytyy nimellä Välskärin kertomuksia.