Otsikko
Miksi teidän sivustot on niin sekavat ,että meidän vanhojen on tosi vaikea löytää sitä mitä haluamme. Toivottavasti uusi systeemi ,jota olette tekemässä on…

Kysytty

Miksi teidän sivustot on niin sekavat ,että meidän vanhojen on tosi vaikea löytää sitä mitä haluamme. Toivottavasti uusi systeemi ,jota olette tekemässä on parempi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedottajamme Susanna Saari vastaa kysymykseesi seuraavasti: Kiitos palautteestasi. Ilmeisesti tarkoitat sivustolla Venny-verkkokirjastoamme. Olemme ottamassa syksyllä käyttöön uuden verkkokirjaston, josta pyrimme tekemään mahdollisimman selkeän ja helpon käyttää. Tarvittaessa henkilökunta neuvoo aina verkkokirjaston käytössä. Toivomme saavamme mielellään palautetta myös uudesta verkkokirjastosta.