Miksi Stephenie Meyerin Twilight( suom. Houkutus) kirjaa ei ole Lohjan kirjastossa englanniksi?

Kysytty

Miksi Stephenie Meyerin Twilight( suom. Houkutus) kirjaa ei ole Lohjan kirjastossa englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Stephenie Meyerin Twilight (2008) löytyy Lohjan pääkirjastosta myös englanniksi. Tosin kirja on tällä hetkellä lainassa, mutta varauksia siihen ei ollut. Ota yhteyttä kirjastoon, niin varataan kirja sinulle.