Onko Suomessa olemassa ilmailun alaan liittyvää kirjastoa?

Kysytty

Onko Suomessa olemassa ilmailun alaan liittyvää kirjastoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen ilmailumuseolla on kirjasto, jossa myös tavallinen yleisö voi asioida tutkijoiden ja viranomaisten lisäksi. Kirjasto on normaalisti auki arkisin klo 11-17. Muinakin aikoina vierailu on mahdollista sopimuksen mukaan. Kirjasto lainaa osaa kirjoista asiakkaille, kaikkia kirjoja ja mitään ilmailulehtiä ei lainata. Kopioita voi ottaa tarvittaessa pientä maksua vastaan.

Suomen ilmailumuseo on Vantaalla, osoite on Tietotie 3, puh. 09-8700 870