Miksi Richardinkadun kirjastossa koneella ei pääse edes tarkistamaan lainaustietoja onko vanhat koneet kuten expoler

Kysytty

miksi Richardinkadun kirjastossa koneella ei pääse edes tarkistamaan lainaustietoja onko vanhat koneet kuten expoler

Vastaus

Vastattu

Rikhardinkadun kirjastossa internetyhteydet kyllä toimivat. Suositellaan Chrome-selaimen käyttämistä.