Miksi Kallion kirjaston musiikkiosaston cd-levy kappaleelle Taylor Swift: Fearless on voinut ilmestyä laina-aikaa 3.3.2010 saakka? Siihen on kuitenkin pitkä…

Kysytty

Miksi Kallion kirjaston musiikkiosaston cd-levy kappaleelle Taylor Swift: Fearless on voinut ilmestyä laina-aikaa 3.3.2010 saakka? Siihen on kuitenkin pitkä jono ja silti jollakin on laina-aikana maaliskuuhun. Luulin että levyjen laina-aika on sen neljä viikkoa ja kenties uutuuslevyillä lyhyempi. Onkohan kyseessä tietokonemoka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Kallion kirjaston remontti, jonka takia kirjasto suljettiin 12.10.2009 ja avataan tammikuun lopulla 2010. Kaikella Kallion kirjaston aineistolla on sulkemisesta johtuen pidennetty laina-aika (eräpäivällä 3.3.2010). Normaalistihan cd-levyillä olisi tosiaan neljän viikon laina-aika (paitsi pikalainalevyillä 7 vrk).

http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kallio/