Otsikko
Miksi Google ei ole muuttanut tien nimeä Joutsenossa nykyinen tien nimi on Hymytie entinen tien nimi on Onnelantie siis Googlen karttapalvelussa

Kysytty

Miksi Google ei ole muuttanut tien nimeä Joutsenossa
nykyinen tien nimi on Hymytie entinen tien nimi on Onnelantie
siis Googlen karttapalvelussa

Vastaus

Vastattu

Googlen karttapalvelu ei ole kaikilta osin ajantasainen. Google pyytääkin ilmoittamaan havaituista virheistä sivulla: https://support.google.com/maps/answer/3094088?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=fi

Me tehtiin nyt kirjastossa ilmoitus virheestä, toivottavasti korjautuu pikaisesti.