Otsikko
Miksi esim. Espanjassa jalkapallostadioneilla vaihtopenkit ovat hiven maanpinnan alapuolella?

Kysytty

Miksi esim. Espanjassa jalkapallostadioneilla vaihtopenkit ovat hiven maanpinnan alapuolella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä johtunee samasta syystä, jonka vuoksi esim. baseball-stadioneilla vaihtopenkit (dugout) ovat usein kentän pinnan alapuolella: tällöin vaihtopenkki ei estä näkyvyyttä katsomon alimmilta penkkiriveiltä.