Miksi en voi varata Helmetin kautta tätä cd-levyä: Just as I am ; Still Bill / Bill Withers Olen yrittänyt jo monta viikkoa, mutta Helmet ei vain huoli…

Kysytty

Miksi en voi varata Helmetin kautta tätä cd-levyä:
Just as I am ; Still Bill / Bill Withers
Olen yrittänyt jo monta viikkoa, mutta Helmet ei vain huoli varausta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksen voi tehdä vasta sitten kun kyseisestä levystä on ainakin yksi kappale tarjolla. Tässä tapauksessa levy on ilmeisesti hankittu Helsinkiin, mutta sitä ei ole ehditty laittaa lainauskiertoon. Varaus onnistuu, kun siellä näkyy ainakin yksi nide.